Stosik książkowy

Jeden stosik w trzech częściach. ;D Moje książki wędrują z ręki do ręki, a do tego często coś pożyczam, więc mam nie lada problem z uchwyceniem tego wszystkiego na jednym zdjęciu, dlatego zamiast jednego stosika, są trzy. A i tak jednej książki zabrakło, a mianowicie "Nowej Ziemi" Julianny Baggott(RECENZJA), która obecnie wybyła. :)

P.C. Cast & Kristin Cast "Naznaczona" RECENZJA
George R.R. Martin "Starcie Królów" 
Sara Shepard "Zabójcze" RECENZJA
"Bez Serca" RECENZJA
Beth Revis "W otchłani" Cierpliwe czeka na swoją kolej. ;D 

Pretty Little Liars Sara Shepard wygrane w konkursie Empiku i Moondrive'a ;D
1. Kłamczuchy
2. Bez skazy
3. Doskonałe
4. Niewiarygodne
P.C. Cast & Kristin Cast "Zdradzona" 
P.C. Cast & Kristin Cast "Niesposkromina" 
P.C. Cast & Kristin Cast "Wybrana"
Sophie Jordan "Niewidzialna" przeczytana, już wkrótce recenzja. ;3 
Lauren Oliver "Delirium" RECENZJA
Michael Grant GONE Zniknęli "Faza Piąta Ciemność" RECENZJA
George R.R. Martin "Gra o Tron powieść graficzna"

Znaleźliście coś dla siebie? Którą książkę chętnie byście przeczytali?

Ach i już niedługo pierwszy konkurs~! Obserwujcie uważnie bloga. 8D
xoxo
S.

Sophie di Angelo

30 komentarzy:

  1. Miłej lektury życzę i czekam na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozycje bardzo ciekawe, zazdroszczę Ci Delirium :) Poza tym nie wiem, co jest w tych Pretty Little Liars, że są te książki takie popularne, chyba muszę się sama przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Delirium" zdecydowanie. Miłość choroba? Wow... znajduje się na mojej liście Most Wanted :D "W otchłani" kilka dni temu miałam okazję przeczytać, teraz wypatruje 2 części. Co do serii Dom Nocy widzę, że w stosiku masz 2 pozycje z niej... nie przepadam. Zoe zbyt irytująca :/


    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie 2, a aż 4. 8D Och cała ta seria jest irytująca, ale próbuję ogarnąć, co w niej jest takiego, że jest tak popularna. I po 2 książkach nadal nie wiem. ;D

      Usuń
    2. Sry nawet 4 pozycje z tej serii :D moja pomyłka :)

      Usuń
    3. Ja przeczytałam 7 części i stan mojej wiedzy nt. jej popularności jest taki sam jak na początku. Z następnym tomem też się prawdopodobnie zapoznam, choć ta seria chyba nie jest tego warta...

      Usuń
    4. Ale to na szczęście pożyczone. ;D Plułabym sobie w brodę, jakbym wydała na to kasę. :)

      Usuń
  5. Czytałam te części "Domu Nocy", które ujęłaś w stosiku, a z resztą książek chętnie bym się zapoznała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Delirium bym sobie przeczytała;]
    Zazdroszczę 6 i 7 części PLL;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie podebrałabym Ci PLL:) Cudowne stosiki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę "W otchłani" i "Delirium" :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda! Tylko "Naznaczona" mnie nie interesuje, bo czytałam i kompletnie nie moja broszka, ale pełna seria PLL-ach! Ja tylko dwie części mam :< A Gone dziś odebrałam w Empiku i jestem w trakcie czytania, a przez kogo? Przez Ciebie! ;)
    Pozdrawiam! Miłego czytania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. 8D Miłego czytania GONE!
      Ach cieszę się, że moje recenzje działają. To bardzo miłe uczucie. ;3

      Usuń
  10. Świetne zdobycze - jejciu jak Ci zazdroszczę ich! :O :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny stosik. Czytałam "Naznaczoną" i "Zdradzoną". Koniecznie przeczytaj!
    Polecam także, pierwszy tom pretty little liars - "Kłamczuchy". Jak na razie tylko ten czytałam, wspaniała powieść!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ze stosików czytałam pierwsze 5 tomów PLL, wszystkie tomy Domu Nocy (Naznaczona, Zdradzona, Wybrana, Nieposkromiona, Osaczona, Kuszona, Spalona, Przebudzona i w tym miesiącu w ciągu pierwszych 2 dni po premierze planuje przeczytać Przeznaczoną, bo po prostu już nie mogę się doczekać :D)
    A i z reszty czytałam już tylko Nową Ziemię oraz Delirium, ale Zastanawiam się nad "W Otchłani" :)
    Serdecznie pozdrawiam,
    Pati :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tego stosiku czytałam tylko całą serię Domu Nocy. :3 Zazdroszczę prawie wszystkich książek. ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny stosik! Ja chcę PPL! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny stos :) Zazdroszczę!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jaki świetny stosik! Kilka pozycji (PLL, Dom Nocy, Gone) już za mną, a z resztą chętnie bym się zapoznała. Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka książek czytałam np. Dom nocy, a kilku zazdroszczę :D
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny stosik :) Życzę miłej lektury tych książek, które jeszcze Ci zostały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo zazdroszczę Ci piątej części Gone, bo ja na swój egzemplarz będę musiała chyba trochę poczekać...

    OdpowiedzUsuń
  20. Cóż za piękny stos! :D
    Czy znalazłam cos dla siebie? Cóż to za pytanie? Oczywiście, że tak. "Delirium" i "W otchłani" najchętniej bym Ci zabrała. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Też planuję przeczytać Pretty Little Liars, dlatego czekam na recenzje:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Delirium to jest to co pragnę mieć:) a w otchłani bardzo chętnie przeczytam:))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. piękny stos, zazdroszczę Delirium :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo