Podsumowanie listopada

Link do konkursu 
Listopad minął mi strasznie szybko, a pod względem czytelniczym był najgorszym miesiącem tego roku. Przeczytałam mało książek, ale za to więcej zrecenzowała i zamierzam poprawić się w grudniu, gdzie czeka mnie szesnaście słodkich dni wolnego. ^^ A jak tam Wasze plany grudniowe?

Obok możecie zobaczyć banner do konkursu u Elen,  gdzie możecie zgarnąć takie śliczności, jak widać na zdjęciu. ;) Zapraszam do wzięcia udziału!

Krótkie podsumowanie:
Przeczytane książki: 7,5 (te pół to wciąż nieskończony "Trafny Wybór")
Zrecenzowane: 8
Przeczytanych stron: 3300
Strony na dzień: 110
Odwiedziny w miesiącu : 5 001 Dziękuję!
Obserwujący: 198, czyli o 16 więcej!
Najlepsza książka: "Królowa Attolii"
Najgorsza książka: "Cyrk Nocy"

Tak to wygląda. :) Liczba stron mnie zaskoczyła, ale w sumie czytałam same "grubsze" książki, więc nie ma co narzekać. :) Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze!
Już jutro przedstawię moje zdobycze książkowe. :)

Sophie di Angelo

27 komentarzy:

  1. Gratuluję tak wysokich statystyk! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stosik, stosik, stosik <3
    dlaczego ty masz tyle czasu na książki, a ja muszę mordować tytuły, które wcale a wcale mi nie podchodzą? :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie robię nic innego? XD Ale nie mów moim rodzicom! :P

      Usuń
    2. Ciekawe jak miałabym im to powiedzieć xd. Mi się książki zbierają, ale kiedy ja je przeczytam to nie wiem :<

      Usuń
  3. Moje plany grudniowe co do książek, już mam z deczka ustalone :P

    OdpowiedzUsuń
  4. przyjemne statystyki :) może i ja taki wpis dokonam, ale w kolejnym miesiącu. Jutro chyba ogłoszę konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O, a więc jesteś jedną z tych czytelniczek, których nie porwał "Cyrk nocy":)
    Planów grudniowych z zasady nie robię, zawsze wypadnie coś niespodziewanego :/
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jedną z tych" brzmi groźnie :D, ale tak, niestety zawiodłam się na tej książce, a zapowiadała się tak pięknie! ;(

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję cudnych statystyk!
      U mnie również piętrzy się stosik cudnych książek do przeczytania, mam nadzieję, że w grudniu będę miała więcej czasu na czytanie :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Nie ma co narzekać, wynik jest świetny, gratuluję :)
    Ja już ustaliłem sobie z grubsza co będę czytać aż do lutego, chociaż wiem, że te plany pewnie się zmienią ^^ I mam nadzieję, że nikt mi nie pokrzyżuje planów wypożyczając coś z biblioteki tuż przede mną (jak ja tego nie lubię xD)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe podsumowanie. ;)) Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyniku i życzę równie udanego grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy ja dobrze widzę? Siedem? Ja ledwie połowę tego przeczytałam!
    Jak tak przeglądam podsumowania miesiąca na blogach, to aż mi głupio, że tak nisko zjechałam - a był czas, że czytałam po 10 w miesiącu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, bywają lepsze i gorsze miesiące i nie martw się, czuję się tak samo :( Zwłaszcza, że w październiku było to 18, a nie 7.

      Usuń
  11. Słabo? To cudowny wynik. Sama bym taki chciała, ale niestety brak czasu i raczej to się nie zmieni, aż do napisania testów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aha, jasne, słabo? Jak ja przeczytam tyle w miesiącu to się cieszę (a przynajmniej odkąd poszłam do LO). Hardcore z Ciebie, prawie 5 tys wyświetleń? Podziwiam ^^ Dzięki kotku, że mnie tak promujesz :* Może ktoś się zgłosi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słabo, jak na mnie! XD Będę zmuszać ludzi w razie czego hehe.

      Usuń
    2. I ja również zazdroszczę takiego wyniku - odkąd poszłam do LO to wydaje mi się nieosiągalne :P

      Usuń
  13. O, świetne staty.

    Ja w grudniu chyba przystopuję, bo sesja się zbliża ;/

    Zapraszam na świąteczną edycję konkursu z firmą PRYMAT : http://book-and-cooking.blogspot.com/2012/11/konkurs-z-firma-prymat-edycja-swiateczna.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow., super wynik, gratuluję :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wyników i życzę owocnego grudnia, zwłaszcza, że masz sporo dni wolnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne statystyki! A 7,5 książki to jak dla mnie dużo. Ja przeczytałam w tym miesiącu 7 książek i cieszę się, że tyle;) Już nie mogę się doczekać wolnego. Mam zamiar przeczytać mnóstwo książek i równie tyle leniuchować;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo