Zdobycze książkowe i podsumowanie miesiąca

Guten morgen! :D Korzystając z wolnego postanowiłam zrobić małe podsumowanie miesiąca(co rzadko tutaj znajdziecie). Październik to bardzo udany miesiąc! Udało mi się wygrać kilka konkursów i przeczytać rekordową liczbę książek. A do tego chcę pokazać Wam, co udało mi się zdobyć w październiku. Słowo stosik już mi się znudziło, więc przerzuciłam się na "zdobycze". ^^ Jestem bardzo zadowolona ze swoich zbiorów, a do tego nawet mi się udało przeczytać część z nich! Nie przedłużając wstępu zapraszam do zapoznania się ze stosem. ;D
Obok zdjęcie, jak prezentuje się w całości.



Stos recenzencki:
Od góry: 
"Siostry Pancerne i pies" Agnieszka Tyszka - od pani Ani - przyjemna i krótka książeczka RECENZJA
"Magiczna Gondola" Eva Völler - jw. - Zakochałam się w Wenecji. *.* RECENZJA
"Republika" Robert Muchamore - jw. -Seria mnie zaciekawiła i zamierzam ją nadrobić. RECENZJA  
"Pandemonium" Lauren Oliver - od pana Oskara- Nie jest lepsza od Delirium, ale również mi się mocno spodobała. RECENZJA 
"Dotyk Gwen Frost" Jennifer Estep - od wydawnictwa Dreams- Ciekawa młodzieżówka z wątkiem mitologicznym. RECENZJA
"Wśród ukrytych, wśród oszustów" Margaret Peterson Haddix- od wydawnictwa Jaguar, z którym niedawno nawiązałam współpracę- dwa w jednym, że tak powiem. ;) Już przeczytane, recenzja jeszcze w tym tygodniu! 
"Żelazny Cierń" Caitlin Kittredge -jw.- Właśnie czytam, na razie nie jest źle. 

 Stos wygrany: 
Od góry:
"Fałszywa Nuta" Gordon Korman - Wygrane na Facebook'owym profilu 39 wskazówek - Lepsze nawet od pierwszej części! Recenzja niedługo. :)
"Gdzie Indziej" Gabrielle Zevin - Niespodziewajka, przyszła wraz z Fałszywą Nutą. :) - Ta książka mnie po prostu zaczarowała. *.* RECENZJA 
"PLL 8: Pożądane" Sara Shepard - Wygrane na fanpage'u PrettyLittleLiars.pl- Videorecenzja już nakręcona, niedługo powinnam ją skleić. ;) Ale jednym zdaniem: to najlepsza część! 
"Kwiat Paproci" Dominik Sokołowski - Wygrane na stronie Gavrana - Książka jeszcze przede mną. ;3
"Pandemonium" Lauren Oliver - wygrana na stronie Empiku. ;D 

Stosik z wymiany 
Od góry:
"Cień Wiatru" Carlos Ruiz Zafón - Z wymiany z Mileną. :*
"Wybranka Bogów" tom 1 i 2 P.C. Cast - wymiany z LC - Skusiłam się, ponieważ Upadła tak mnie zachęcała, a główna bohaterka podobno jest do mnie podobna. No zobaczymy, czy nie będę żałować. ;)
"Nów Księżyca" Rachel Hawthorne - jw. - Przeczytane, kiedyś zrecenzuje. Seria utrzymuje poziom, teraz został mi tylko 4 tom do przeczytania. ;3
"Głębia" Tricia Rayburn - Wymiana z Talą. :*
"Książę Mgły" Carlos Ruiz Zafón - Wymiana z LC - Dziwna ta książka, może zrecenzuję, jeszcze nie wiem.

Stos własny: 
Lewy stos od góry:
"PLL 9: Uwikłane" Sara Shepard- Zamówione dla A, ale miałam okazję przeczytać. Ósma część lepsza.
"Skarby Królestwa Grzmiącego Smoka. Tajemnice Bhutanu" Ashi Dorji Wangmo Wangchuck- Zakup własny za 10 zł w Weltbildzie, nie mogłam nie kupić. ^^
"Wróg" Charlie Higson - Zakup własny za 10 zł w Świecie Książki, a od dawna chciałam to przeczytać.
"Atrofia" Lauren DeStefano- Zakup własny- Zakochałam się w tej książce. *.* Cudowna! Recenzja kiedyś tam. ;D
"Dziecko Gwiazd: Atlantyda" Michalina Olszańska - Za 12 zł w Realu. ^^ - Ciekawa jestem, co skrywa ta powieść, chociaż okładka jest szkaradna. ;D
"Jutro 7: Po drugiej stronie świtu" John Marsden - Od Taty- Kocham, kocham, kocham! RECENZJA
 "Cyrk Nocy" Erin Morgenstern - jw. - Miało być tak pięknie, a wyszło bardzo mdło. Recenzja niedługo...
Prawy stos od góry:
"Koniec Pana Y" Scarlett Thomas - Za 10 zł w Matrasie- Kilka razy widziałam, aż w końcu kupiłam. ;)
"Syreni Śpiew" Anne Ursu - Za 7 zł w Matrasie- Zaczęłam serie, więc chcę ją skończyć, chociaż pierwszy tom pozostawia wiele do życzenia.
"Bóg zwierząt" Aryn Kyle - jw. - Zaciekawiła mnie, więc wzięłam. ;D

"Sovay: Przygody pięknej rozbójniczki" Celia Rees - jw. - Polowałam od dłuższego czasu!
"Królowa Ciemności" Anne Bishop - Za 7 zł w Realu - Chciałam przeczytać serię, więc zakupiłam trzeci tom. ;) Kiedyś uzbieram resztę!
"Światła pochylenie" Laura Whitcomb - jw. - Zauroczona "Gdzie Indziej" postanowiłam zapoznać się z innymi książkami tego wydawnictwa, ale źle trafiłam. Książka dziwna i w ogóle mi się nie spodobała.

Wciąż czekam na kilka książek recenzyjnych i tych wygranych, ale nadal nie dotarły, nie wiem co z tą pocztą się dzieje normalnie. ;)

A teraz szybkie podsumowanie. ;3
Liczba przeczytanych książek: 18!
I to z tego jestem bardzo duma! Pobiłam swój rekord sprzed dwóch lat, kiedy to w październiku przeczytałam 17 książek. ;3

Przeczytane książki:
1. Felix, Net i Nika oraz Teoretycznie Możliwa Katastrofa - 536
2. Dotyk Gwen Frost - 312
3. W roku Skorpiona - 303
4. Erynie - 272
5. Republika - 391
6. Fałszywa Nuta - 191
7. Pożądane - 278
8. Życie, które znaliśmy - 351
9. Siostry Pancerne i pies - 144
10. Atrofia - 317
11. Gdzie Indziej - 246
12 Cień Księżyca - 268
13. Uciekinierzy - 272
14. Uwikłane - 321
15. Cyrk Nocy - 429
16. Światła Pochylnie - 231
17. Książę Mgły - 198
18. Wśród ukrytych, wśród oszustów - 391
Przeczytanych stron: 5451
Dziennie: 176 stron

To chyba wszystko. :) Powoli zbliżamy się do 30000 odwiedzi za co bardzo dziękuję! :D

Znaleźliście w stosie coś dla siebie? Recenzję, której książki chcielibyście poznać najpierw?

Sophie di Angelo

46 komentarzy:

  1. Sophie, przerażasz mnie... Nie mniej jednak serdecznie gratuluje stosu! I zazdroszcze szczescia w konkursach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Dlaczego? XD
      Jestem milutka, jak mam książki. :D

      Usuń
  2. Z tych książek czytałam jedynie "Dotyk Gwen Frost". Jestem ciekawa Twojej opinii na temat "Cienia wiatru" - mam zamiar wkrótce przeczytać tę książkę, bo "Gra anioła" Zafóna bardzo mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się pogubiłam. :( "Gra Anioła" to nie druga część tej serii "Cmentarz zapomnianych książek"?

      Usuń
    2. Niby jest to druga część, ale nie trzeba czytać tych książek po kolei. Są tam inni bohaterowie, a powieści z tej serii łączy jedynie Cmentarz i księgarnia ;)

      Usuń
    3. A to okej, a ja się martwiłam, że jak nie przeczytam 2 części, to nie ogarnę. :)

      Usuń
  3. O matko, jaki wielki stos *_____* Atrofia jest cudowna! :D Też właśnie czytam Żelazny cierń i zdecydowanie polecam Ci Głębię. Jestem ciekawa co sądzisz o Dzieciach Cieniach bo ja je uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw przeczytam "Syrenę", ale nie mogę się doczekać, aż sięgnę po tą książkę. ^^
      Niedługo, coś skrobnę, więc możesz wpaść i się dowiedzieć. :3 Ale podobało mi się! Zdecydowanie lepsze od poprzedniej książki tej autorki, którą czytałam.

      Usuń
  4. Również zakochałam się w książce "Gdzie Indziej". Muszę się rozejrzeć za "Magiczną gondolą". Gratuluję stosu, chętnie przeczytałabym większość z tych książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mogę, ile książek! Kilka książek sama posiadam. Mnie również oczarowało "Gdzie indziej" ;) Właśnie czytam "Cyrk nocy", jestem dopiero na początku ale wydaje mi się intrygujący i specyficzny, a ja lubię takie książki, no ale zobaczymy jak będzie dalej. Zazdroszczę "Pandemonium", muszę się w końcu w nie zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Normalnie mnie zatkało na widok tyyyylu ksiązek i zapomniałam co chciałam napisać... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow. Normalnie napisałabym, że ogromne stosisko, ale skoro Tobie to słowo się znudziło, to niech będzie - ogrom zdobyczy :D Połowę chętnie bym Ci podkradła - np. "Pandemonium", "Cyrk nocy", "Dotyk Gwen", "Uwikłane", "Nów księżyca" - uwielbiam tę serię!, i może jeszcze kilka innych ;D
    To co mogłabym Ci polecić, już przeczytałaś. A na jaką recenzję czekam najpierw? Hmmm... może "Cyrk nocy". Skoro wyszło mdło, to chcę wiedzieć dlaczego, szczególnie, że same pozytywne recenzje czytałam.
    Przyjemnej lektury czekających zdobyczy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To specyficzna książka, wielu osobą może się spodobać, ale postaram się, jak najszybciej dodać recenzję. ^^
      Dzięki! :3

      Usuń
  8. Wspaniałe stosy:) Jestem pod ogromnym wrażeniem:)
    Zazdroszczę "Magicznej gondoli":)
    Miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż zaniemówiłam, widząc ten wspaniały stosik <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie mogę jaki stos! Wiesz, że zawsze przerażają mnie Twoje stosy. Nie dość, że są wielkie, to jeszcze prawie jest w nich 100% tego co sama chciałabym mieć na swojej półce. :D
    „Cień wiatru” polecam, polecam, polecam. Cudowna książka. A jeszcze ten klimat Barcelony. Nic tylko czytać. :D
    Zazdroszczę z całego serca „Artrofii” (a tym bardziej po tym Twoim komentarzu do niej), „Cyrku Nocy”, „Dotyku Gwen Frost” oraz „Magicznej Gondoli”. Czekam na recenzje dwóch pierwszych wymienionych przeze mnie książek. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. O Matko, dziewczyno!!! Jestem pod wrażeniem stosu:D Większość bym Ci chętnie podkradła:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Rany ile książek, też tak chcę :O
    Statystyki również niczego sobie, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę dosłownie wszystkiego, te grzbiety tak pięknie się prezentują *.* najbardziej w tym momencie marzy mi się chyba "Gdzie Indziej" i "Cyrk Nocy" i "Cień Wiatru" i "Magiczna Gondola" i "Fałszywa Nuta"... Ja nie mogę, wszystko chcę! xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te stosy, aż mi się oczy zaświeciły! "Magiczną gondolę" bym chętnie sobie przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Okazałe zdobycze :)Część miałam okazję przeczytać. Mówiąc, że 8 cz PLL jest taka dobra znów nabrałam ochoty aby wrócić do tej serii, bo tomy czekają wciąż na półce.
    "Światła pochylenie" mi osobiście się podobało, ale zgadzam się co do "Cyrku nocy", że mogłoby być lepiej.
    Koniecznie daj znać czy bohaterka serii "Wybranka Bogów" jest do Ciebie podoba, bo wkrótce też się za serię zabieram :)
    Zaintrygowałaś mnie "Gdzie Indziej" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak polecam. *.* Też raz przerwałam czytanie serii na jakiś czas, a jak już wznowiłam to 4 kolejne tomy wyszły. XD Jednak warto nadrobić i przeczytać. ^^
      W takim razie biorę się za "Wybrankę Bogów"! ;D

      Usuń
  16. Gratuluję wyników i strasznie Ci zazdroszczę Twych zdobyczy;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję wyników . Przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dżizas, ile książek o.O Jeeej, co mam powiedzieć, większość chciałabym przeczytać.. Aż mi weny na mądry komentarz zabrakło, gratuluję książek, współprac, wyświetleń, wyników :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem co powiedzieć. ;o
    Po prostu szczęka opada :D
    Mogłabyś już założyć jakąś księgarnię ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha wiem. :D Z koleżanką już projektujemy wnętrze. ^^ Nazwałyśmy ją "Szalona Czytelniczka". ;3

      Usuń
  20. Matko, Dziewczyno, to stosisko przeraża i zachwyca :D Gratuluje ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Zacny stos Milordzie;) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdobycze. Kilka bym Ci zabrała, a kilka mam już za sobą :) Gratuluję przeczytania tylu książek, ja niestety nie mam czasu na czytanie, szkoła pochłania cały mój czas :(:( Miłego czytania !

    OdpowiedzUsuń
  23. O ja nie mogę! Nie wiem co napisać :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ja bym zrobiła nalot na Twoją biblioteczkę i większość pozycji z tych stosików bym Ci zabrała ;)
    Miłej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo dobre statystyki! Godne pozazdroszczenia :)
    A zdobycze książkowe? Brak mi słów. Całe mnóstwo perełek :)
    Ja chcę "Magiczną gondolę" :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Aleś tego nazbierała! Za dużo masz... oddaj połowę ^^ :D Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow! Zakochałam się w tych stosach! Całą masę pozycji bym do siebie przygarnęła! Życzę samych przyjemności podczas czytania tych tytułów, po które jeszcze nie sięgnęłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. O ja ... przerażasz mnie ! Niemniej gratuluję Twych zdobyczy, jest czym oko nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stosy, a raczej zdobycze :) przepiękne, a wynik wręcz imponujący! Ciekawa jestem "Cyrku nocy". Wszyscy się nim jak dotąd zachwycali, a tu jednak rozczarowanie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Stosy wspaniałe! Życzę miłej lektury tego co zostało jeszcze do przeczytania :D Gratuluję także wyników!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow!!! jestem w szoku, ile książek nazbierałaś:D Kilka podebrałabym Ci heh
    miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  32. O matko ! Stos - gigant ! ;) Miłej lektury życzę .
    Pozdrawiam serdecznie, ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Masakrycznie dużo tego :) Z miłą chęcią podkradłabym Ci "Wróg" Charlie Higson :) Czekam na recenzję tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne stosy! Szczególnie recenzencki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, ale wypasiony stos! :D Kurde, zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję fantastycznych wyników. Tylko pozazdrościć!
    Stos fantastyczny. Z chęcią podkradłabym "Magiczną gondolę", "Pandemonium", "Dotyk Gwen Frost", "Gdzie indziej" i "Światła pochylenie".

    OdpowiedzUsuń
  37. Rozbroiłaś mnie tym stosem!
    Zazdroszczę 8 i 9 części Pretty Little Liars- już nie mogę się doczekać aż je dopadnę, Magicznej Gondoli, Dotyku Gwen Frost, Żelaznego Ciernia i Jutra 7.
    No i jeszcze wielu, wielu, wielu innych.
    Jeju, dziewczyno zaadoptuj mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo