Zdobycze książkowe z marca

Zdobycze książkowe, czy też popularniejsze określenie 'stosiki', to jest rzecz, którą tygryski... eee mole książkowe lubią najbardziej. ;) Marzec wyszedł całkiem nieźle. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że doszło do mnie TYLE książek, ale wszystkie książeczki cieszą moje oczy, ponieważ luty był dość ubogi pod tym względem. Jednak najlepsze jest to, że nie wydałam ani centa na książki, ponieważ nadal trwam w swoim niekupowaniu, ale już niedługo dzień książki. :D Po lewej wszystkie moje zbiory z marca  plus w tle Lord Podrywacz ;)


 Książki recenzenckie(od góry; lewa strona):
-"Geneza" Jessica Khoury - Grupa Wydawnicza Foksal - właśnie przyszła :)
"Michael Vey. Więzień celi nr 25" Richard Paul Evans - Fabryka Słów
"Wyrzutki" John Flanagan - wydawnictwo Jaguar - RECENZJA
"Najeźdźcy" John Flanagan - jw. - ostatnio rozdzielam sobie poszczególne tomy serii, ponieważ strasznie mi się potem mylą wydarzenia.
"Królestwo cieni" Celine Kierna - Grupa Wydawnicza Publicat
"Biała królowa" - jw.

No i prawa strona od góry:

"Kakrachan" Olis Nari Lang - wydawnictwo Azyl - więcej o pozycji tutaj: ZAPOWIEDŹ 
"Dziewięć żyć Chloe King. Upadła" Liz Braswell - wydawnictwo Filia - RECENZJA
"Look" Sophia Bennett - RECENZJA
"Anioł Stróż" Robert Muchamore - przeczytane, recenzja się pisze :)
"Olśniewające" Sara Shepard - wydawnictwo Otwarte - RECENZJA
[requiem] Lauren Oliver - jw. - RECENZJA 
"Tam, gdzie śpiewają drzewa" Laura Gallego Garcia - wydawnictwo Dreams - RECENZJA
Plus "Królestwo łabędzi" Zoe Marriott - RECENZJA - zabrakło na zdjęciu :)


Wymiankowe i inne
-trylogia "Numery" Rachel Ward - Efantastyczna wymiana prezentów
-"Dziewczyna, którą kochały pioruny" Jennifer Bosworth  - wymiana na LC
-"Anna Karenina" Lew Tołstoj - wymiana z Blancą
"Zazdrość" Gregg Olsen - wymiana z Mileną :*
"Zdrada" Danielle Steel - wygrana w konkursie
"Kiedy byłeś mój" Rebecca Serle - prezent od Cassin :*


Znaleźliście coś dla siebie? :)

Sophie di Angelo

44 komentarze:

  1. Książki jak książki, ale kot z wąsem mnie rozwalił xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cudowności! Najbardziej jednak zazdroszczę Chloe King! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytałabym "Białą Królową" bo uwielbiam takie książki. Za sobą mam oczywiście "Requiem" trochę słabsze od poprzednich tomów, "Kiedy byłeś mój" książkę dobra, lecz nie powalającą, a także "Genezę" jak dotąd najlepszą!
    Och i czeka na mnie również wygrana w konkursie Chloe i pozycja nowego wydawnictwa Azyl. Najbardziej przeszkadza mi w niej wielkość, bo czyta się strasznie niewygodnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę inny format, ale dla mnie nie jest tak źle. :)

      Usuń
  4. Chętnie podkradłabym Ci kilka pozycji, szczególnie książkę Evansa. Życzę przyjemnej lektury, choć z całą pewnością taka będzie i czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No, pozazdrościć zdobyczy :) Miłej lektury!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, jakie cudowne publikacje *.* Bardzo ładnie wyglądają! Z wielką chęcią sięgnęłabym po książki: "Anna Karenina" oraz "Tam gdzie śpiewają drzewa" :)

    Miłej lektury! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc tak, ja poproszę: "Genezę", "Michael Vey. Więzień celi nr 25", "Królestwo cieni", "[requiem]", "Zazdrość", "Kiedy byłeś mój". No to chyba tyle ;)
    A tak poważnie to przecudne są te Twoje zdobycze! "Numery" są świetne chociaż pierwszy tom chyba najgorszy, więc się nie zrażaj i czytaj dalej w razie czego ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam pierwszym tom, dlatego jakoś nie chciało mi się sięgać po kolejne, ale jednak wolę kończyć serię. :D

      Usuń
  8. Świetne pozycje. ;)
    Miłej lektury:)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka! No no no, ile tego masz! Zazdroszczę najbardziej "Więźnia", "Chloe King", i "Genezy" :3 Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć Ci przyjemnej lektury! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile cudeniek! Chcę je wszystkie! ;d
    Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Numery czytałam i są naprawdę niezłe, brakuje mi tylko trzeciej części. Książkę pani Gallego nadal czytam, może rusze trochę w weekend... Dalej mnie nie porwała. Genezę bym ci podebrała i to z chęcią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż miło spojrzeć na Genezę, taka cegiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ale nabytki! :) Chętnie przeczytałabym zwłaszcza Numery. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I niech Ci ta "Zazdrość" służy... a co do książek... 2 i 3 część "Numerów" bym przeczytała...

    OdpowiedzUsuń
  16. To się nazywa STOS :D wspaniały :D Chętnie przeczytałabym "Dziewięć żyć...", "Look" i "Numery" :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. -"Geneza" Jessica Khoury - CHCĘ *_______*
    "Michael Vey. Więzień celi nr 25" Richard Paul Evans - jw.
    "Dziewięć żyć Chloe King. Upadła" Liz Braswell - mam, jestem ciekawa swoich odczuć :)
    "Look" Sophia Bennett - z chęcią przeczytam
    [requiem] Lauren Oliver - przede mną jeszcze dwa pierwsze tomy
    "Tam, gdzie śpiewają drzewa" Laura Gallego Garcia - CHCĘ *________*
    "Królestwo łabędzi" Zoe Marriott - mam ochotę
    -trylogia "Numery" Rachel Ward - mam całą trylogię, świetna :3
    -"Dziewczyna, którą kochały pioruny" Jennifer Bosworth - jeśli Ci się nie spodoba, rezerwuję sobie na wymianę *___* absolutny must have :3

    pozdrawiam i miłej lektury :33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej! Zarezerwowane dla Ciebie, jak mi się nie spodoba. :)

      Usuń
  18. Ach, pozazdrościć... Najbardziej Requiem, ale i Philippy Gregory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. "Anna Karenina" - wspaniałe dzieło. :) "Requiem" i "Dziewięć Żyć Chloe King" sama ostatnio zakupiłam. No i zazdroszczę "Genezy".
    Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny stosik, kilka pozycji mam, a reszty bardzo zazdroszczę :)
    "Numery" - cała seria są świetne ^_^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdobycze, godne pozazdroszczenia :)
    Dla mnie? "Geneza", "Dziewięć żyć Chloe King" i pewnie jeszcze kilka innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Co za sotsy! "Genezę" oraz "Olśniewające" ukradłabym Ci bez wyrzutów sumienia :D
    Miłego czytania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ zrobiłam się zazdrosna o ten cudny stosik! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj, nie będziesz się nudziła przez dobrych kilka tygodni, a może nawet miesięcy... :) Podkradłabym "Annę Kareninę", "Requiem" i "Olśniewające". A "Kiedy byłeś mój" czytałam i polecam.

    OdpowiedzUsuń
  25. och co za ambitne stosy :) u mnie marzec niestety był lichy przez brak wolnych chwil

    zapraszam do udziału w konkursie, bo do wygrania świetna książka. szczegóły na:
    www.kreatywneteksty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zazdroszczę Anny Kareniny i Look, Genezę chyba czytałabym miesiąc :) a ze stosu znam tylko pierwszą część Numerów i polecam- mnie wciągnęła ta książka i nie wiem dlaczego do tej pory na tym jednym tomie skończyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja skończyłam na pierwszym tomie z własnej woli. "Numery" strasznie mnie hm... zniesmaczyły. :c Ale mam nadzieję, że będzie lepiej w kolejnych częściach. :)

      Usuń
  27. Takich stosów to tylko pozazdrościć :D Boskie!

    OdpowiedzUsuń
  28. O mamusiu! Kiedy Ty to wszystko przeczytasz?
    Jak można tak eM maltretować, która chce tyle książek a czasu do czytania ma odwrotnie proporcjonalnie mniej. Buuuuuuu!
    Wszystkie. Piękne. Książki. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy. XD W moje smutne 6-tygodniowe wakacje? ;_;
      Część już za mną, ale duże przede mną. ;3

      Usuń
  29. Ty to masz szczęście! Same smaczne kąski :) Lor Podrywacz rozbrajający :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, fajnie tak nie wydać ani grosza i pod koniec miesiąca zdać sobie sprawę, że doszło kilkadziesiąt nowych pozycji do biblioteczki :p Ja niestety jestem zdany na łaskę swojego portfela, w którym niemal nigdy nic nie ma :D Stos przepotężny i przepiękny zarazem. Chyba nawet nie muszę życzyć miłej lektury, na pewno kilka perełek się w nim znajduje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudeńka. Kilka z nich już czytałam, na niektóre czekam, a na jeszcze inne mam przeogromniastą ochotę :D Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Paru perełek cholernie ci zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Miło widzieć własną książkę w tym stosiku, mam nadzieję, że to co Ci napisałam w liście się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja posiadam tylko Dziewięć żyć Chloe King i pierwszą część Numerów. :)
    I strasznie jestem ciekawa recenzji "Michael Vey. Więzień celi nr 25" *-*

    OdpowiedzUsuń
  35. Same świetne książki, nic tylko pozazdrościć ; )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo