Wakacyjny konkurs


Zrządzeniem losu trafiły do mnie aż dwa egzemplarze "Rozpalonych", najnowszego i dwunastego już tomu najmodniejszej serii ostatnich lat tj. Pretty Little Liars i jeden z nich powędruje do Was!

Zadanie jest proste i przyjemne, więc bierzcie licznie udział i zapraszajcie znajomych. :)

Regulamin:
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga "Książki są zwierciadłem duszy..." znajdującego się pod adresem http://bucherwelt.blogspot.com/.
2. Konkurs trwa od 18 lipca(dzisiaj) do 30 lipca 2013 r. do północy. Wszelkie późniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
3. Wyniki zostaną ogłoszone w przeciągu 7 dni od zakończenia konkursu.
4. Sponsorem nagród w konkursie o wartości 34,90 zł (słownie trzydzieści cztery złote dziewięćdziesiąt groszy) jest Wydawnictwo Otwarte. Nagrodą jest nowy egzemplarz książki "Rozpalone"(jedna sztuka) autorstwa Sary Shepard.
5. Zasady konkursu:
a) w czasie wyszczególnionym w punkcie 2 należy napisać w komentarzu odpowiedź na pytanie podane poniżej w punkcie 6;
b) w konkursie mogą brać osoby zamieszkałe na terenie Polski i Niemiec;
c) wraz z zgłoszeniem proszę o napisanie adresu e-mail oraz nicku, pod którym obserwujecie bloga "Książki są zwierciadłem duszy...";
d) jeżeli ktoś posiada konto na Facebooku prosiłabym o polubienie fanpage'u mojego bloga Bucherwelt(jest podlinkowany);
e) jeżeli posiadacie blog/fanpage byłabym wdzięczna za podlinkowanie konkursu i napisanie mi o tym w komentarzu.
6. Zadanie konkursowe:
"Rozpalone" okazały się świetną wakacyjną lekturą i chętnie pozostałabym w tym klimacie. Waszym zadaniem jest polecenie mi najlepszej, według Was książki na wakacje. Forma odpowiedzi jest dowolna, nie musi być ona długa, ale przekonująca!
7. Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia konkursu z regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia laureata. Można je zgłaszać na mojego maila: nicole.k@poczta.onet.pl.
8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie, o czym uczestnicy konkursu zostaną poinformowani.

Moją recenzję Rozpalonych znajdziecie tutaj.

Sophie di Angelo

29 komentarzy:

  1. Udziału nie wezmę, gdyż czytam dopiero 3 tom, ale życzę szczęścia pozostałym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm, forma dowolna, więc ja rzucę obrazkiem xP
    Nick: Kirhan Dragon
    mail: Kirhan_san@interia.pl

    Odpowiedź: http://i42.tinypic.com/2khova.png

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. nick: Sophie Carmen
    e-mail: daruniadec@gmail.com
    banerek: http://bookreviewsforyouandme.blogspot.com/

    Na wakacje najbardziej polecam ci "Cień i kość". Książka z działu fantastyki. Skończyłam ją dzisiaj czytać i jest naprawdę cudowna. POLECAM! <33

    Pozdrawiam,
    Sophie Carmen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I zapraszam na mój konkurs http://bookreviewsforyouandme.blogspot.com/2013/07/wakacyjny-konkursik.html ^^

      Usuń
  5. nick: Paula Ath
    e-mail: mia-nigra-libro@wp.pl
    banerek wstawie, jak wroce do domu :)
    Otoz na poczatku kompletnie nie mialam pojecia, co Ci polecic. Wiem, ze pewnie zadna ksiazka, ktora moge tu opisac i ktorej nie przeczytalas, nie dorownuje PLL. Sama jestem w 11 czescie, przez co moj apetyt na 12 rosnie w sile, a Twoj konkurs zrobil z niego giganta. No, ale zawsze mozna sprobowac :)
    Ksiazke, ktora chcialabym Ci polecic, na te (oby) sloneczne, cieple i przyjemne, wakacyjne dni jest "Poradnik pozytwtynego myslenia". Byc moze slyszalas o tej pozycji, ba nawet moze ja czytalas, ale w spisie Twoich recenzji jej nie widzialam - dlatgeo pisze wlasnie o niej. Ksiazke mialam okazje przeczytac kilka dni po premierze w marcu i bylam zachwycona. Od pierwszych stron poznajemy przemilego Pata, ktory niestety w zyciu mial pod gorke. Towarzyszymy mu w tym okresie zycia, gdy wychodz z Zakaldu Psychiatrycznego i zamieszkuje ze swoimi rodzicami. Matka bardzo go wspiera, za to ojciec trzyma go na dystans, przez co Pat jest jeszcze bardziej nieszczesliwy Glowny bohater spedza dni na czytaniu ksiazek, bieganiu i cwiczeniu, a jego nowym celem w zyciu jest to aby stwal sie milszy dla ludzi. Po co to robi? Ma nadzieje wrocic do zony, chociaz nie pamieta wszystkich powodow ich rozstania.
    Ksiazka jest naprawde mila, "szybka" i jak najbardziej leciutka lektura na wakacje, gdyby mozna bylo nazwac lekture sympatyczna - taka wlasnie by byla. Od pierwszych stron poznasz i pokochasz Pata, oraz bedziesz mu kibicowac od ostatnich stron! Jest to jedna z moich ulubionych ksiazek i mam nadzieje, ze Ty tez po nia siegniesz, bo myslec pozytywnie ;3
    Troszke sie rozpisalam, ale mam nadzieje, ze chociaz to przeczytasz. Coz, chyba czas na koniec i jeszcze raz polecam Ci ta ksiazke! Jesli po nia siegniesz to mam nadzieje, ze bedziesz pod wrazeniem i zycze Ci kilku godzin swietnej zabawy ^^
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do ostatnich stron* :)

      Usuń
    2. Oczywiście, że przeczytałam całą wypowiedź i nie, nie czytałam jeszcze tej książki. :)

      Usuń
  6. Lektura na wakacje musi być lekka, łatwa i przyjemna, z drugiej strony jak jest zbyt miałka, to może zanudzić :) Jeśli jeszcze nie czytałaś, to polecam Ci cykl zaczynający się od Strzały Kusziela Jaqueline Carey. Książki śmiałe, ale niezmiernie wciągające, zakręcone intrygi i dobrze wykreowany świat nie zanudzający opisami. Kawał świetnej fantastyki, w której typowo fantastycznych wątków niewiele, a liczą się intrygi, polityka, kłamstwa i seks :)

    Obserwuję jako Bacha85
    mail zabkabt@wp.pl
    na moim blogu w zakładce konkursy podlinkowałam Twój konkursik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja na wakacje polecam Ci książki Nicolasa Sparksa :) Uwielbiam tego autora, pisze on niesamowicie. Zawsze głęboko przeżywam to, co napisał.
    Obserwuje jako: Blair
    mail: blairowax3@hotmail.com
    Oczywiście lubie fanpega :D
    Baner zaraz dodam do zakładki Wygrywajki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam poprzednich tomów więc spasuję ale banerek dodałam ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Ludzka sokowirówka, mail: alo_mai@onet.pl. Banner wstawię zaraz u siebie w zakładce "konkursy". I fanpage również lubię - jako Ludzka sokowirówka i jako "ja" (rozdwojenie jaźni? xd).
    Idealna pozycja na lato? To z pewnością ta, którą czytam teraz - "Hobbit" Tolkiena! Wakacje to czas odpoczynku, podróży, a co za tym idzie przygód. To właśnie daje nam "Hobbit" - ogromna ilość akcji i zabawy, której nie sposób zapomnieć. Ponadto przepiękne, lekkie opisy i pełno magii, która ubarwi nam jeszcze bardziej rzeczywistość ;)

    Pozdrawiam,
    Mai

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie interesuje sie ta serią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dwojra
    kinga.madraszewska@gmail.com

    Ja polecam Władcę Much - Goldinga. Za tę książkę otrzymał Nagrodę Nobla lecz nie to czyni ją wyjątkową. Przede wszystkim jest to pozycja stosunkowo krótka (200 stron), ale bardzo mądra. Pokazuje wizję świata, w którym nie istnieją żadne granice, a moralność ukryta jest w najtajniejszych zakamarkach duszy. I to wszystko zostało zobrazowane na przykładzie małych dzieci! A dlaczego jest to dobra pozycja na lato? Akcja rozgrywa się na rozpalonej słońcem wyspie, a żar lejący się z nieba jest tak obrazowo opisany, iż czytelnikowi robi się gorąco nawet jeśli przesiaduje w klimatyzowanym pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Klaudia Stasiewicz
    klaudia.stasiewicz5@gmail.com

    Ja gorąco polecam trylogię Katarzyny Bereniki Miszczuk. Pierwszy tom to "Ja, diablica". Pochłonęłam ją , jak i resztę książek tej autorki jednym tchem. Perypetie Wiktorii Biankowskiej rozbawiają na każdym kroku i wciągają aż do ostatniej strony. Główna bohaterka trafia po śmierci do Los Diablos (odpowiednika Los Angeles)i anie na krok nie opuszczają ją najróżniejsze przygody jak i przystojni mężczyźni. Czytając tą książkę bardzo utożsamiłam się z bohaterami i nie żałuję tego. Mimo, że Wiki zachowuję się czasami dziecinnie można się do tego przyzwyczaić i przemieszczać się razem z nią po piekle.
    (Pozostałe części to: "Ja, anielica" i "Ja,potępiona", warto również przeczytać książki tej autorki pt. "Wilk" i "Wilczyca")
    A na zachętę podaje jeden z cytatów z tej oto książki :
    "- To nikt nie chce iść do Nieba? - nie mógł w to uwierzyć.
    Skarbie - posłałam mu swój najpiękniejszy uśmiech - nikogo nie podniecają wspólne śpiewy i trzymanie się za ręce."

    OdpowiedzUsuń
  13. Zuzia
    zkudlinska@gmail.com

    Droga Sophie,
    Może czasem zdarza patrzeć na kogoś. Na jakiegoś chłopaka. Masz zawroty głowy, nie chce Ci się jeść. OOooo! Zachorowałaś na delirię(miłość), ale w twoim świecie ona jest dozwalana, a w mojej nie! A może chcesz poznać mój świat? Jest on dziwny i tajemniczy... Niczego tutaj nie jesteś pewna, są wszędzie mury, a trzeba je czasem przeskoczyć! Pomożesz mi w tym prawda? W tró...w dwójkę, no dobra w trójkę będzie nam raźniej. Przyłączysz się? Przeskoczysz swoje granice? Jak to daj mi znać! Bo w życiu trzeba czasem zaryzykować, nie?

    Pozdrawiam, Lena(z książki "[delirium]"

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny konkurs!
    Nick: Wiki711
    E-mail: wiktoria.koziol@interia.pl
    Bannerek wstawiony.
    Myślę, że najlepszą książką, a właściwie książkami, na wakacje jest seria "miętowa" Ewy Nowak. Liczy ona trzynaście tytułów. Pierwszy tom, "Wszystko, tylko nie mięta", opowiada o losach rodziny Gwidoszów. Są to bardzo zabawne wątki. Wszyscy w rodzinie są bardzo oczytani. Nawet pięcioletnia Marysia czyta poważną poezję. Malwina, jedna z dzieci Gwidoszów, zakochuje się w znanym śpiewaku operowym, popada w anoreksję. Kuba jest przystojniakiem. Dziwi się, kiedy Magda, niepełnosprawna koleżanka, całkowicie go ignoruje.Mama Marysi, Malwiny i Kuby chce być psychologiem. Robi to wręcz na siłę. Chodzi na kursy, ćwiczy fach na problemach dzieci... Chodź sama nie jest zawsze do końca zrównoważona psychicznie. Zaś ojciec Gwidosz... jest bardzo cierpliwy.
    Mogłoby się wydawać, że ta książka jest płytka... Nic bardziej mylnego! Ewa Nowak opowiada to bardzo ciekawie. Potrafi mówić o problemach, jak o nic nieznaczących lekkich piórkach. Jak już wcześniej wspomniałam robi to bardzo zabawnie. Czytelnik wielokrotnie wybucha śmiechem, odkrywając nowe tajemnice Gwidoszów.
    Dlaczego książkę "Wszystko, tylko nie mięta" warto przeczytać akurat w wakacje? Bo jest lekka, a takie książki właśnie najbardziej lubimy czytać w czasie wakacji, czasie dwumiesięcznej laby. Poza tym mi "Wszystko, tylko nie mięta" kojarzy się z zapachem morza i piasku, chociaż na prawdę nie wiem, dlaczego. Nie ma to związku ani z treścią, ani z miejscem, w którym czytałam tę książkę. To Ewa Nowak tworzy taką niepowtarzalną atmosferę w swoich książkach.
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nick: Spectrum
    Mail: damian041197@wp.pl
    Banner: http://lastperfectverse.blogspot.com/
    Odpowiedź: Według mnie idealną książką na wakacje jest "Jutro, kiedy zaczęła się wojna" Johna Marsdena. Dlaczego? Otóż sama akcja dzieje się w wakacje, dzięki czemu jest już atmosfera sprzyjająca czytaniu. A potem jest jeszcze lepiej! Wczytujemy się głębiej i razem z bohaterami przeżywamy ich trudy w próbach ratowania swojej ojczyzny. Książkę czyta się szybko i bardzo przyjemnie, więc na lato jest idealna. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nick : Marta Kornelia
    mail: sunshineplayer@op.pl
    Idealna książka na wakacje? Jeżeli podobały Ci się PLL to polecam w tym samym klimacie serię Kate Brian zaczynającą się od książki " Tylko dla wybranych". Czytałam ją kiedyś właśnie w wakacje, stała na półce w Empiku i przyciągnęła mój wzrok. Elitarne liceum z internatem, tajemniczy klub i wiele intryg. Po PLL powinno Ci się spodobać.
    Pozdrawiam!
    http://sunshine-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Nick: Gabi Wts.
    e-mail: nowa.gabi@interia.pl
    baner konkursowy na: ksiazkiiherbata@interia.pl (pasek boczny)

    Znalezienie książki, której jeszcze nie czytałaś było bardzo trudne. Wymagało mnóstwa gimnastyki(głównie palca wskazującego, który klikał kolejne strony w twojej biblioteczce na lubimyczytac). Bo przecież nie mogę polecić Ci czegoś, co już czytałaś, czy miałaś w planach! Co to, to nie! A więc kiedy już zaczęłam śledztwo i udałam się niezauważona, żeby przewertować wszystkie powieści, które są już za tobą, moją pierwszą myślą było: O cholera! Czy ona już wszystko przeczytała?! Szukałam, czytałam, myślałam, mój palec zaczął błagać o chwilę przerwy, bo zmęczył się od ciągłego klikania kolejnych liczb w małych kwadracikach z okrągłymi różkami. Aż tu nagle nadszedł ostatni. I wtedy nad moją głową niczym w kreskówkach zaświeciła się żaróweczka, chyba czegoś tu nie widziałam... Ale może ma to już w planach? - usłyszałam głos diabełka siedzącego na moim lewym ramieniu. A mój palec, kiedy zobaczył, że ma do przewertowania kolejne 10 stron, na których znajduje się 270 książek, krzyknął: O mójboże, maryjoprzenajświętrza! Złam mnie, ja nie chcę, błagam, nie! Ale musiał, niestety musiał.
    Z każdą stroną uśmiech mój zwiększał się coraz bardziej... Niczym ten na twarzy Grincha, a przy ostatniej wyglądałam dokładnie jak on, wszystkie moje zęby ujrzały słoneczne światło. Ale wtedy przyszła pora na oburzenie: Jak to nie chcesz przeczytać tej książki?! Trzeba to zmienić! Koniecznie trzeba to zmienić! Wtedy palec szepnął: Mam nadzieję, że moje męki nie pójdą na marne.
    Moja kochana w związku z tym, że ani nie czytałaś, ani jeszcze nie chcesz przeczytać(przynajmniej tak mówi twoja biblioteczka) polecam Ci "Króla Kruków"!
    Książka lekka, szybko się czyta, na wakacje jak znalazł!
    Ciągła akacja sprawi, że nie zauważysz nawet jak minie Ci cały wakacyjny dzień przy tej książce.
    Lekki styl autorki namówi Cię do sięgnięcia po dalsze tomy sagi.
    Miłosne podchody wywołają rumieńce na twoich policzkach i na pewno zamarzysz o wakacyjnej sympatii.
    Tajemnice sprawią, że nie będziesz mogła odłożyć książki zanim ich nie odkryjesz.
    Magia zapisana na kartach powieści zaczaruje twoje wakacje.
    Czego mogłabyś chcieć więcej od wakacyjnej lektury?

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się :)
    klaudiamosciszko@op.pl Obserwuję pod nickiem April. Baner na blogu http://decode-books.blogspot.com/
    Idealną książką na wakacje jest "Ostatnia piosenka" Nicholasa Sparksa. Akcja się toczy podczas wakacji i czuć to przez cały czas - romantyczne spacery nad morzem, ratowanie zagrożonego gatunku żółwi... Wspaniała powieść, od której nie można się oderwać. Koniec jest bardzo smutny, nie mogłam pohamować łez, ale czasem dobrze jest się wypłakać, nawet na wakacjach, a szczególnie przy tak wzruszającej historii :) To nie tylko opowieść o miłości, ale też o naprawianiu relacji z rodziną. Serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nick: Erivan
    email: derufin90@gmail.com
    Na wakacje polecam wciągający, a zarazem niezwykle zabawny kryminał „Starsza pani wnika” autorstwa Agnieszki Fryczkowskiej. To idealny mix powieści detektywistycznej z książką, przy której wręcz nie sposób nie uśmiać się do łez. Powieść można określić jako „moherowy kryminał”, bo główne role grają tam starsze panie, które jak to zwykle bywa, muszą wziąć sprawy w swoje ręce, a wychodzi im to całkiem nieźle, bo sprytem i przebiegłością mogłyby zawstydzić niejednego książkowego detektywa. Powieść trzyma w napięciu i często przywołuje na twarz szczery uśmiech. Czego więc chcieć więcej? Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nick: CywilBoy
    email: plemiona.lisek@wp.pl

    Jak na wakacje to tylko serię Johna Flanagana: Zwaidowcy
    Sam ją męczyłem w tamte wakacje, jest to seria 10 książek opisująca przygody młodego chłopaka, który miał marzenie zostać rycerzem jednak Bóg obdarzył go atutami, dzięki którym stał się najlepszym zwiadowcą w Króleswskim Korpusie Zwiadowców!
    10 książek, to kolejne etapy życia młodego zwiadowcy oraz niezliczone przygody, którym stawia czoło wraz ze swoim mistrzem Haltem, wiernymi przyjaciółmi, i dzielnym kucykiem "Wyrwijem".
    Mimo, że czytałem serię w tamte wakacje zamierzam ją także pomęczyć w te!
    Tak więc uważam, że i tobie się spodoba! Co ja gadam!? Na pewno się z podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nick: Patrycja Waniek
    Lubię na FB jako: Patrycja Waniek
    Mail: patusia.dorota@o2.pl
    Banerek: http://ksiazkowyswiatpatrycji.blogspot.com/p/konkursy.html

    Odpowiedź:
    Jest tyle książek, które chciałabym Ci polecić. Z pozoru to łatwe zadanie, ale okropnie długo z nim zwlekałam, bo co Ci mogę polecić. Mam nadzieję, że udało mi się trafić pozycję, której jeszcze nie czytałam. Ja cały cykl darzę wielką sympatią i mam nadzieję, że książka i Tobie się spodoba. Jest odpowiednia nie tylko na wakacje, można ja czytać cały rok, więc jeśli nawet nie będziesz cgciała jej czytać teraz, może później zmienisz zdanie. Ale przejdźmy do konkretów, książką, o której piszę jest debiutancka powieść Petera V. Bretta pt. "Malowany człowiek". Książka ta otwiera przed nami świat, w którym każda noc to walka o przetrwanie. Właśnie w nocy na świecie pojawią się otchłance, potwory te budzą strach i każą ludziom ukrywać się we własnych domach, w otoczeniu runów. Głównym bohaterem powieści jest Arlen, który zmienia znane zasady i postanawia walczyć. Naprawdę książka mnie wciągnęła, nie mogłam się od niej oderwać. Bohaterowie są świetnie wykreowani, świat jest żywy i realistyczny. Moim zdaniem powinnaś spróbować ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nick: Elen
    Mail: elen231096@interia.pl
    Fanpage polubiony
    Na fanpage'u info o konkursie

    Wiele jest powieści, które uwielbiam i mogłabym polecać każdemu. A jednak, gdy słyszę hasło "książka na wakacje", w mojej głowie zapala się światełko. Bo tylko jeden tytuł jest absolutnie idealny na wakacyjny czas, a jest nim "Letnia akademia uczuć" autorstwa Hanny Kowalewskiej. Wyczuwam Twoje powątpiewanie, bo co jak co, ale polska powieść i w dodatku spoza gatunku fantastyki? Możesz myśleć, że zapowiada się lipnie, ale moim zadaniem jest Cię przekonać i mam nadzieję, że mi się to uda! Akcja książki rozgrywa się podczas wakacyjnego obozu, na którym znalazła się grupa nastolatków. Nie zabraknie tu pierwszych miłości, fatalnych w skutkach zauroczeń i prób dla przyjaźni. Wbrew pozorom nie jest to jednak płytka opowiastka, gdyż porusza także trudny temat, jakim jest choroba, z którą może zmagać się ktoś nam bliski. Smutne momenty rekompensuje jednak urocza para braci bliźniaków, którzy niezmiennie przypominali mi Freda i George'a z Harry'ego Pottera. Dzięki nim zaśmiewałam się do łez, a lektura okazała się niezapomniana, nawet do niej wróciłam po raz kolejny. Mam nadzieję, że udało mi się zachęcić Cię do przeczytania! ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Nick: Kamila Lesson
    Lubię na FB jako: Kamila Jaszczyńska
    Mail: kamilalesson@gmail.com

    Odpowiedź: Spośród miliony książek, jest tyle ofert które mogłyby przykuć twoją uwagę. Natomiast by znaleźć idealną, perfekcyjną i tą "jedyną" lekturę na lato - trzeba szukać głęboko. Bo co mogłabym Tobie zaoferować? "Tylko dla Wybranych" - opowieść licealną pełną intryg i sekretów? Ale czy to nie jest zbyt ciężkie na wakacje? A może piękną i znaną Wszystkim powieść Nicholasa Sparksa "Pamiętnik" - pełną rozterek i wzruszeń? Ale czy nie roztopimy się od łez? Wakacyjna lektura powinna być lekka, zabawna i wkuwająca się w pamięć. A więc szperając po moim małym, domowym antykwariacie znalazłam idealną książkę. "Ja, ty i fejs" -jest to komiczna historia ex dwóch przyjaciół, których ponownie zbliża... facebook. Wszystko się dzieje, kiedy internet był najbardziej porządany. Emma przypadkowo wchodzi w dziwny link. Widzi tam swoje nazwisko, datę urodzenia, ale też wszystko to co ją czeka. O pomoc prosi swojego starego przyjaciela Josha. Oboje w końcu odkrywają że ta magiczna strona pokazuje przyszłość. Ale jak daleko zabrną by zmienić to co jeszcze się nie wydarzyło?
    Wszystko co podpiera tą książkę od początku do końca to motyw magii na wiele sposobów: Magia przyjaźni, czy też magiczna przygoda z facebook'iem. Dzieje się to trochę wcześniej, a książka o to dba by przenieść nas w czasy lektury. Po mimo tych ponad 300 stron, wszystkie pochłoniemy w 2 godziny. Ten czas przy czytaniu zapewni nam zabawę, o której jeszcze będzie się dużo wspominać. Bohaterowie są niemal przekomiczni, a zwłaszcza ich dowcipy, teksty czy same osobowości. Mało tego, ale książka niedługo doczeka się swojej ekranizacji, a czy to nie jest wspaniałe usiąść w kinie z popcornem na premierze i zamiast "oglądania" przygód Emmy i Josha, to wspominanie ich oryginalnych perypetii?

    Mocno polecam, oraz serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nick: Dizzy
    Mail: alcia1993@op.pl
    Na fb fanpage polubiony :)

    Może ta książka nie do końca jest w klimacie "Rozpalonych",
    Ale bez wątpienia spędzisz z nią wiele chwil urozmaiconych.
    Polecam Ci Gwen Hayes "Strąconych" na wakacje,
    Bo książka ta bogata jest w różnorodne atrakcje.
    Znajdziesz w niej miłość i uronisz wiele łez,
    Zgłębisz tajemnice, spotkasz mroku kres.
    Poznasz strach straszliwy i ciemności dziwy
    Lecz czy obraz w niej zawarty okaże się prawdziwy?
    Gorących momentów w niej nie brakuje,
    Gdyż główny bohater "ogniem" wręcz paruje -
    Myślę, że pozycja ta jest idealna na wakacje,
    Bo bez wątpienia zasługuje na czytelnicze owacje -
    W napięciu trzyma do końca...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo