BETA - Rachel Cohn


Porywająca i niezapomniana historia o odwadze i miłości w niemoralnym świecie.

Elizję stworzono po to, by służyła mieszkańcom Dominium, rajskiej wyspy, na której mieszkają najbogatsi ludzie na Ziemi. Szesnastolatka jest klonem bez emocji, które mogłyby ją odrywać od bycia opiekunką dzieci gubernatora.

Kiedy jednak spotyka Tahira, wspaniałego, enigmatycznego młodzieńca, pochodzącego z jednej z najbardziej wpływowych rodzin, niespodziewane emocje zaczynają pojawiać się w jej umyśle. Elizja nie rozumie, co się z nią dzieje, nie wie, jak sobie radzić z czymś, czego nigdy się nie spodziewała.

Jeżeli inni dowiedzą się o tym, że Elizja potrafi kochać, czeka ją przerażający los. Ale pożądanie do Tahira jest zbyt silne, by móc je ignorować. Gdy okrutny los ich rozdziela, dziewczyna postanawia uciec, bez względu na koszty.

Ogólna ocena: 7.5/10

Tytuł oryginału: BETA
Seria: Annex
Tom: 1/4
Liczba stron: 316
Wydawca: Czarna Owca

Seria "Annex"
1. Beta
2. Emergent
3. Brak tytułu
4. -..-

Recenzja powstała dla portalu Upadli.pl

Sophie di Angelo

7 komentarzy:

  1. Książka również mi się podobała, ale ta okładka... :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Okładka mi się podobała, dopóki nie zwróciłaś mi uwago na te ludziki -.- Twoja wina! A o książce nic nie wiem, nie będę się więc wypowiadała, a recenzję obejrzę jak wrócę do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam, ale brzmi bardzo fajnie :D
    + przez cały czas oglądania filmiku patrzyłam na twoje piękne półki z książkami w tle *.* (kolorystycznie?)
    xo, A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. *.*
      Ustawiłam z nudów i już tak zostało, bo mi się niesamowicie podoba!

      Usuń
    2. noo wygląda świetnie! :)

      Usuń
  4. Hej! Jestem właśnie w trakcie czytania tej książki. Nie wiem jak ale domyśliłam się końca. Bardzo podoba mi się Twoja recenzja. Ja też próbuje z pisaniem ich. Czy wiesz kiedy będzie II część i coś więcej o tych następnych? Jeśli wiesz to napisz do mnie e-maila było by mi miło.
    e-mail - niezwykla000@gmail.com
    blog - do-wyboru-do-koloru-projekty.blogspot.com

    Pozdrawiam - Julia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz kiedy będzie 2 część? napisz na mmm974@onet.pl proszę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo