Podsumowanie marca 2014 r. + zapowiedzi

Jak ten czas szybko leci; naprawdę gdzie się podziały te wszystkie tygodnie? Chcę też dodać, że ktokolwiek powiedział, że na pewno nie wstawię biblioteczki na bloga aż do marca, totalnie miał rację. Nadal mi się to nie udało, ale ale... ma się pojawić w ten weekend, jeżeli coś mi nie wyskoczy, a wszystko może się zdarzyć. ;)

Podsumowanie marca 2014:
Przeczytane książki: 20 (pełna lista tutaj)
Liczba stron: 4817
Stron dziennie: 155
Dodane posty: 26
Recenzje: 12
Odwiedziny: + 23933 = 221224
Obserwatorzy: 493
Kręgi: 268
Komentarze: 8042
Najlepsza książka: -
Najgorsza książka: -
Z półki: 12 książek + 4 półtomy

Plany na kwiecień 2014:
W kwietniu będzie się działo! Mam aż półtorej tygodnia ferii (w końcu się wyśpię po Pyrkonie i w ogóle!!!). :) Na blogu będzie więcej notek ogólnoksiążkowych, niż recenzji, ponieważ w zeszłym miesiącu zwyczajnie nie wyrobiłam się ze wszystkich, co chciałam i jestem w szoku! Nagle okazało się, że miesiąc ma za mało dni, żebym napisała każdą notkę, jaką sobie wymyśliłam. Kiedy to się stało? Zostaniemy w temacie Pyrkonu; napiszę o dwóch lub trzech szczególnie interesujących punktach programu oraz o... moich pomysłach na prelekcje. :) Bardzo chętnie poznam Wasze zdanie na ich temat!
Możecie spodziewać się w kwietniu na blogu następujących recenzji: Dziesięć kawałków - Janet Evanovich(właśnie do mnie nieoczekiwanie przyszła), Magia krwi - Tessa Gratton, Mariah Mundi i szkatuła Midasa - G.P. Taylor, Wierni wrogowie - Olga Gromyko, Krwawy szlak - Moira Young, Dwie Marysie - Ewa Nowak, Kto to być może o tej porze? - Lemony Snicket. Mam zamiar napisać również o serialach: Teen Wolf; Jak poznałem Waszą matkę?; Hannibal; Dwie spłukane dziewczyny oraz Once Upon a Time in Wonderland.
Tematem kwietniowego Miesiąca z... będzie "Upiór w operze"!
Źródło: FB

Zapowiedzi
...............................................................................................................................................
Źródło wszystkich okładek: empik.com
Susan Ee - Angelfall 2. Penryn i świat Po
Premiera: 09.04.2014
Wydawca: Filia 
Opis: W kontynuacji bestsellerowego thrillera fantasy Angelfall niedobitki ocalałe z anielskiej apokalipsy zaczynają organizować się na gruzach cywilizacji. Grupa ludzi porywa Paige, siostrę Penryn, biorąc ją za jednego z potworów; kończy się to masakrą. Paige znika. Ludzie są przerażeni. Penryn przemierza ulice San Francisco, szukając Paige. Dlaczego miasto zupełnie opustoszało? Gdzie się podziali mieszkańcy? Poszukiwania zaprowadzą Penryn w samo centrum tajnej operacji aniołów, gdzie będzie miała okazję uchylić rąbka ich tajemnicy i zrozumieć, do jak przerażających czynów są gotowe się posunąć. Tymczasem Raffe próbuje odzyskać swoje skrzydła. Bez nich nie powróci do społeczności aniołów, ani nie zajmie należnej mu pozycji jednego z przywódców. Jakiego dokona wyboru, rozdarty między tęsknotą za skrzydłami, a pragnieniem zapewnienia Penryn ochrony?
...............................................................................................................................................

Robin LaFevers - Mroczny triumf
Premiera: 25.04.2014
Wydawca: Fabryka Słów
Opis: Zemsta jest słodka. Ekscytujący sequel „Posępnej litości” Sybella jest bezwzględną zabójczynią,
służebnicą śmierci wyszkoloną przez zakonnice z Mortain. Do dziś nosi blizny będące świadectwem krzywd, jakich doznała od ojca. Mroczna przeszłość nie przestała jej jednak nawiedzać, szuka więc zemsty. Tym razem nie będzie litości.
...............................................................................................................................................

Moira Young - Krwawy szlak. Kroniki czerwonej pustyni

Premiera: 02.04.2014
Wydawca: Egmont
Opis: Życie Saby zmienia się nieodwracalnie, gdy czterej tajemniczy jeźdźcy porywają jej brata bliźniaka, Lugh. Zdecydowana zrobić wszystko, by go odnaleźć, Saba wkracza w świat, o którym wcześniej tylko słyszała – pełen wrogów, ale i sprzymierzeńców, dziwacznych kreatur i niezwykłych talizmanów. W nowym, złowrogim otoczeniu odkryje, że potrafi być groźną wojowniczką, przebiegłą przeciwniczką, a przede wszystkim – że nic nie może zniszczyć jej woli przetrwania. W towarzystwie przystojnego śmiałka o imieniu Jack i bandy wojowniczek zwanych Wolnymi Jastrzębiami Saba wyruszy, by ocalić brata, a może nawet cały świat. Prawa do ekranizacji książki nabył Ridley Scott!
...............................................................................................................................................

Kai Meyer - Arkadia płonie

Premiera: 16.04.2014
Wydawca: Media Rodzina
Opis: Po niespodziewanej śmierci siostry i ciotki przed Rosą kolejne wyzwanie: staje na czele rodu Alcantara. Musi teraz zmierzyć się z chciwymi, krwiożerczymi członkami własnej rodziny, którym nie odpowiada nowa sytuacja, przewodzić wszelkim ważnym sprawom, również tym dotyczącym śmierci jej bliskich, a przede wszystkim – przekonać wszystkich, że jej związek z Alessando Carnevare, chłopcem z wrogiego klanu, nie zaszkodzi interesom jej rodziny.
...............................................................................................................................................
Marie Lucas - Między teraz a wiecznością.
Premiera: 30.04.2014
Wydawca: Egmont
Opis: A jeśli mieszkańcy zaświatów chcą ci coś powiedzieć... ? Szesnastoletnia Julia najchętniej zapomniałaby o swoim dotychczasowym życiu. Dlatego w nowej szkole udaje beztroską dziewczynę z zamożnej rodziny i znajduje sobie przyjaciół, którzy nie zadają zbyt wielu pytań. Wkrótce zdobywa też chłopaka – przystojnego, popularnego Feliksa. Niestety Julia nie może przestać myśleć o Nikim, którego poznała pierwszego dnia w szkole. Chłopak skrywa jakąś mroczna tajemnicę, wszyscy schodzą mu z drogi i nie odpowiadają na pytania o niego. Pewnego dnia Niki zagaduje Julię. Ma dla niej wiadomość od jej dziadka. Tyle że dziadek Julii nie żyje... Cudowna, wywołująca gęsią skórkę historia miłości.
...............................................................................................................................................

Beth Revis - Cienie ziemi

Premiera: 30.04.2014
Wydawca: Dolnośląskie
Opis: Kontynuacja "W otchłani" i "Miliona słońc"Uczestnicy misji docierają do nowej Ziemi, lecz towarzyszy im poczucie przeraźliwej grozy. Są osaczeni przez krwiożercze bestie i paraliżującą roślinność, zagrażają im nieznane technologie. Pojawiają się kolejne morderstwa. Czyżby planeta próbowała zabić swoich kolonizatorów?
...............................................................................................................................................

"W otchłani" to chyba jedyna seria, którą każdą okładkę ma w całkowicie innym koncepcie i nie powiem, strasznie mnie to śmieszy. Muuuuszę mieć "Mroczny triumf"! Zakochałam się w Posępnej Litości, choć okładka była taka sobie, ale ta? Szkaradna, co nie miara! 

Marzec był dla mnie wyjątkowo spokojnym miesiącem pod względem blogowym. Nie za wiele czytałam - recenzenckich oczywiście, ponieważ musiałam wyleczyć się z kaca książkowego po "Dopóki śpiewa słowik"("Pamiętniki Księżniczki" są dobre na wszystko, mówię Wam!). Nie mam jednak dużych zaległości, ponieważ nie zamawiam nic nowego; naprawdę staram się to ograniczyć i czytać więcej swoich książek. Idzie mi całkiem nieźle! 22 książki z półki(plus jedno opowiadanie) w trzy miesiące to całkiem niezły wynik, jak w zeszłym roku było to w sumie 26 pozycji. :)

A Wam jak minął marzec?

Sophie di Angelo

11 komentarzy:

  1. Uwieeeeelbiam Upiora w Operze. Zwłaszcza musical :) Widzę, że marzec był u Ciebie bardzo ambitny czytelniczo - gratuluję okrągłej sumki przeczytanych książek. Co do kwietniowych zapowiedzi - żadna z podanych przez Ciebie za bardzo mnie nie interesuje; nie mój gatunek :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. "Kai Meyer - Arkadia płonie" - czekam na to :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią poznałabym ,,Między teraz a wiecznością" ^^ Zapowiada się obiecująco i jest z serii Poza czasem, którą planuję przeczytać w całości :) Tak więc same plusy :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że przeczytałaś całą serię "Pamiętnik księżniczki". Też muszę do niej niedługo wrócić. A dzięki Twojemu "Miesiąc z..." w końcu zabiorę się za "Upiora w operze". Mam nadzieję, że mi się spodoba. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, twój marzec był naprawdę udany! Ach, "Pamiętnik księżniczki" też czytałam, dość dawno temu jednak, a miło wspominam. Bardzo fajny temat na ten miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja czekam na twoją video biblioteczkę już tyle miesięcy :( Mam nadzieję, że w końcu się doczekam haha :) A co do Dziesięć kawałków to też otrzymałam niespodziewanie paczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. O, widzę, że i Tobie Fabryka zrobiła ze Śliweczką niespodziankę :D
    Mm.. Upiór w operze!! Kocham :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W maju wybieram się na "Upiora". A przedsmak miałam dość niedawno w Romie na "Ale musicale". Nie mogę się doczekać i polecam. :) Nawet pokusiłam się na relację.
    http://our-humble-opinions.blogspot.com/2014/03/ale-to-byo-dobre-ale-musicale.html

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie w kwietniu będę do Ciebie zaglądać baaaaaaaaaaaaaardzo często, bo "Upiór", a właściwie Ramin Karimloo, no i może jeszcze JOJ, to moja absolutna, wielka, jedyna, niespełniona miłość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham upiora!! Byłam w Romie kilka razy na nim, oczywiście w rzędzie 0, żeby to na mnie spadł ten żyrandol ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo