Warto oglądać Hannibala!

Nasze urocze dwa miesiące z Hannibalem dobiegły końca. Nie martwcie się jednak, ponieważ serial powróci, a i może kiedyś napiszę coś o filmach; w każdym razie udało się, ponieważ co zaplanowane miałam, to się pojawiło już na blogu. Wszystkie wpisy, czyli między innymi recenzje książek, serialu, porównanie ich znajdziecie pod tagiem Miesiąc z... Hannibalem. Tymczasem zapraszam na video, które przypomni, dlaczego warto oglądać Hannibala. 
Skusił się ktoś już? :)

Sophie di Angelo

6 komentarzy:

  1. Oj warto oglądać (Mads <3) :) ciekawe co też twórcy serialu wymyślą w trzecim sezonie

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto, warto, choć ma swoje lepsze i gorsze momenty :) No i nie da się zaprzeczyć, że twórcy narobili smaku na następne sezony finałowym odcinkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałbym oglądać, ale to chyba nie na moje nerwy i moją psychikę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nie, ja tam oglądałam już kilka razy i jakość się nie nakręcam na więcej ;DD
    Pozdrawiam,
    Natalia :3

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem po pierwszym sezonie, ostatnia notka na blogu właśnie o Hannibalu, nie mogę się doczekać zakończenia drugiego sezonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha najlepsza końcówka :3 Serial mam w planach, ale najpierw nadrobię swoje zaległości, a później zabiorę się za nowe seriale :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo