Szpieg w Szczecinie - tylko dzisiaj!

Źródło: weheartit.com
Tylko dzisiaj - 26 sierpnia 2014 r. - od godziny trzynastej (13) do piętnastej (15) znajdziecie Szpiega Nathaniela przechadzającego się po dobrze Wam znanych centrach handlowych w Szczecinie. Nikt jeszcze nie wie skąd się wziął, ani jak go rozpoznać.

Szpieg pierwszą godzinę spędzi w Kaskadzie, a następnie przeniesie się do Galaxy. Będzie on uzbrojony w... Niezbędnik Nocnej Szkoły, koszulkę związaną z serią Wybrani oraz plakaty. Po identyfikacji fanów, którzy będą musieli pokazać swój egzemplarz "Niezbędnika Nocnej Szkoły" (nie na zdjęciu, nie z daleka, trzymać trzeba w swoich łapkach), uroczyście zostanie przekazany im przez Szpiega plakat związany z serią Wybrani. Wasze zadanie polega jedynie na odnalezieniu Szpiega i udowodnieniu mu, że jesteście fanami serii Wybranych autorstwa C.J. Daugherty.

Szpiegiem będzie dobrze znana Wam osoba. W tym przypadku ja. Widzimy się w Szczecinie! Czekam na Was dzisiaj z super plakatami!

Sophie di Angelo

6 komentarzy:

  1. Świetna akcja :D Szkoda, że nie jestem ze Szczecina :c

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mieszkam w Szczecinie, tylko że fanem nie jestem. Ale pomysł zacny :D Może gdzieś się miniemy :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł :) Niestety nie jestem fanką tej serii, ani nie mieszkam blisko Szczecina.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde :/ Szkoda, że mieszkam tak daleko od Szczecina. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, pomysł genialny! Szkoda, że mam tak daleko...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo