Pretty Little Liars. Toksyczne - Sara Shepard

Tytuł oryginału: Toxic
Seria: Pretty Little Liars
Tom: 15/16
Liczba stron: 324
Ocena: 9/10.
Seria "Pretty Little Liars" zbliża się ku końcowi... Wiele osób powiedziałoby, że już dawno się wypaliła, ale "Toksyczne" są tego zaprzeczeniem. Toksycznie wciągającym. Po lekturze tej książki mogłam tylko powiedzieć: wow! Tego się zupełnie nie spodziewałam. Autorka kolejny raz pokazało na co ją stać! Zapraszam więc do obejrzenia videorecenzji. 

OPIS: Aria, Emily, Spencer i Hanna ledwo uszły z życiem z ostatniego starcia z A. Policja jest przekonana, że ich prześladowca został wreszcie schwytany i że to już koniec tej toksycznej sprawy. Tymczasem prawdziwa, śmiertelnie niebezpieczna A. wciąż jest na wolności i nie spocznie, dopóki nie dopadnie dziewczyn…
Czasu jest mało. Czy przyjaciółki zdążą wytropić A., zanim same staną się jej ofiarami?



Sophie di Angelo

5 komentarzy:

  1. Zupełnie nie przekonuje mnie ta seria ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dopiero jestem na drugim tomie... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam jakiś czas temu tę serię, dotrwałam może do 11 tomu i zaczęły mnie te książki nudzić. Nie sądzę, żebym do nich kiedyś wróciła, ale skoro polecasz ten tom to kto wie... :)
    Z serialem natomiast jestem na bierząco i choć coraz bardziej zaczynam uważać, że sprawa A. powinna być już dawno wyjaśniona mimo to nadal oglądam kolejne odcinki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeraża mnie długość tej serii... może kiedyś się za nią zabiorę. Właśnie zaczęłam oglądać serial, co rzadko się zdarza, żeby poprzedzał moje czytanie książek :P

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo