Zdobycze książkowe - czerwiec 2015 r.

Czerwiec to miesiąc, który spędziłam głównie na nauce historii, dlatego moje wyniki są bardzo słabe, jeżeli chodzi o przeczytane książki, choć nie można tego powiedzieć o pozycjach, które do mnie dotarły i czekają na swoją kolej, ponieważ na to nie ma, co narzekać. Zaszalałam w tym miesiącu, co zresztą sami zaraz zobaczycie... Tradycyjnie na zdjęciach, a jeżeli ktoś ma ochotę, to przygotowałam również filmik. :)

Perfekcyjna kobieta to suka. Powrót - Anne-Sophie Girard, Marie-Aldine Girard - od wydawnictwa Feeria - recenzja
Co, jeśli... - Rebecca Donovan - jw. - recenzja jutro!
Szarlotka - Agata Machczyńska - do autorki - recenzja
Nethergrim - Matthew Jobin - od wydawnictwa Jaguar - właśnie czytam :)
Następczyni - Kiera Cass - jw. - recenzja
Niezłomni - C.J. Daugherty
7 razy dziś - Lauren Oliver - recenzja
Delirium. Opowiadania - Lauren Oliver
Królowie przeklęci. Tom 1 - Maurice Druon
Każdego dnia - David Levithan - od grupy wydawniczej Publicat - recenzja w piątek EDIT: jednak nie; z powodu zakończenia szkoły miałam za dużo roboty :)
Czerwona królowa - Philippa Gregory - jw.

Koty - Jon Stroud
Triki psychiki -
Monster High. Przyjaciółki na zabój - Gitty Daneshvari
Monster High. Przyjaciółki i niezła heca - Gitty Daneshvari
Pułapka uczuć - Colleen Hoover
W sieci - Gemma Malley
Jutro - Gemma Malley
Królestwa Nashiry. Miecze buntowników - Licia Troisi
Matt Hidalf i Klątwa cierni - Christophe Mauri
Supernatural: The Official Companion: Season 1Nicholas Knight ♥ - wiecie, co to oznacza, prawda? Po wakacjach czeka nas Miesiąc z... Supernatural.

Zapraszam też do obejrzenia filmiku :)

Znaleźliście coś ciekawego? :)

Dwie nowiutkie książki do wygrania w konkursie! Sprawdźcie sami!

Sophie di Angelo

11 komentarzy:

  1. W twoim stosiku wypatrzyłam kilka ciekawych pozycji, dlatego czekam na twoje recenzje tych książek.
    Piękny stosik, nic tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie też niebawem "Królowie" dotrą. ;)
    Bardzo ładny stos! Sama nie wiem, za co bym w pierwszej kolejności sięgnęła.

    Blask książek

    OdpowiedzUsuń
  3. Mało powiedziane, że zaszalałaś - pół księgarni chyba wykupiłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też sobie w czerwcu nie poczytałam :/ Ale mam teraz 2 miesiące do nadrobienia :)
    Co do stosiku, to gratuluję zdobyczy. Nie czytałam żadnej, tak więc czekam na recenzje - szczególnie "Jutra" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj przeczytałam "7 razy dziś". Podobała mi sie, ale zakończenie mnie zawiodło...Chciałam przeczytać Hoover i Donavan :) Szcześliwych wakacji! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spory stosik, wypatrzyłam kilka perełek. ;)

    Pozdrawiam!
    zaczytanekoty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Perfekcyjną bardzo bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo tego :D Czytałam tylko "Szarlotkę", ale mam nadzieję, że jeszcze coś mi się uda z tego twojego wielkiego stosu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega stos! Miłego czytania! Zaszalałaś ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz! Do zobaczenia przy kolejnym poście!
Xoxo