KONKURS - Sześć lat Bucherwelt



Bucherwelt skończyło 13-ego stycznia sześć lat! Wow! Aż ciężko mi uwierzyć, że minęło tyle czasu i wytrwałam w pisaniu, tym bardziej, gdy pomyślę o tym wszystkim, co się zdarzyło odkąd zaczęłam blogować. Nigdy nie sądziłam, że zajdę tak daleko! W samym zeszłym roku moje opinie pojawiły się w pięciu książkach, miałam okazję uczestniczyć w świetnych akcjach i wydarzeniach, poznać nowe osoby i urzeczywistnić "Rick Riordan Challenge - Rok z Percym Jacksonem"!


Dziękuję, naprawdę dziękuję. Nie byłoby mnie tutaj gdyby nie Wy, moi czytelnicy oraz przyjaciele. Przed nami kolejny rok czytania, oglądania i pogaduszek o kulturze, nie mogę się doczekać!


W tym roku przygotowałam dla Was smakowity konkurs! Spójrzcie tylko na nagrody...


Zapytacie, co zrobić, aby je wygrać? To diabelsko proste! Wystarczy odpowiedzieć na pytanie, które znajdziecie poniżej! A zwycięzców będzie aż troje!

KONKURS #1

Regulamin
1. Organizatorem konkursu jest właścicielka bloga "Sophie & Bucherwelt" znajdującego się pod adresem http://bucherwelt.blogspot.com/.
2. Konkurs trwa od 14-ego stycznia (dzisiaj) do 28-ego stycznia 2017 r. do północy. Wszelkie późniejsze zgłoszenia nie będą brane pod uwagę.
3. Wyniki zostaną ogłoszone, gdy przeczytam wszystkie odpowiedzi i je ocenięna końcu tego postu, nie później niż miesiąc po zakończeniu konkursu.
4. Nagrodami w konkursie o wartości 260,39 zł (słownie dwieście sześćdziesiąt złotych trzydzieści dziewięć groszy) są nowe książki "Nie każdy Brazylijczyk tańczy sambę", "Cień i kość", "Spektrum", "Ktoś mnie pokocha", "W spojrzeniu wroga", "W sercu światła" oraz "Kod gorączki", które otrzymałam dzięki uprzejmości wydawnictw  ♥
5. Zasady konkursu:
a) w czasie wyszczególnionym w punkcie 2 należy napisać w komentarzu pod postem odpowiedź na podane poniżej zadanie konkursowe;
b) w konkursie mogą brać osoby zamieszkałe na terenie Polski i Niemiec;
c) jeżeli posiadacie Facebooka prosiłabym o polubienie fanpage'u mojego bloga ♥
d) jeżeli posiadacie blog/fanpage byłabym wdzięczna za podlinkowanie konkursu ♥
e) jeżeli posiadacie Instagram zapraszam do zaobserwowania mojego profiu  
f) nagroda zostanie wysłana na koszt organizatora konkursu;
g) główny zwycięzca może wygrać trzy książki, które wybierze z puli, kolejna osoba będzie mogła wybrać dwie książki z pozostałych w puli, a trzeci zwycięzca otrzyma dwie, które zostaną w puli.
h) w konkursie mogą wziąć udział tylko osoby pełnoletnie lub za zgodą rodzica;
i) forma odpowiedzi jest jak zawsze dowolna.
6. Zadanie konkursowe:

Wymień sześć silnych żeńskich bohaterek i napisz/opowiedz/narysuj/przedstaw itp., którą z nich podziwiasz najmocniej!

7. Prawo do składania reklamacji, w zakresie niezgodności przeprowadzenia konkursu z regulaminem, służy każdemu uczestnikowi w ciągu 7 dni od daty wyłonienia laureata. Można je zgłaszać na maila: nicole.k@poczta.onet.pl.
8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie, o czym uczestnicy konkursu zostaną poinformowani.


KONKURS #2
W wydarzeniu "Rick Riordan Challenge" możecie zawalczyć o "Percy'ego Jacksona" po angielsku!

KONKURS #3

Dziękuję wszystkim za udział ♥ 
Gratuluję zwycięzcom! ♥ 
1. girl almighty 
2. BrokenHeart 
3. Natalia

Czekam na maile od Was!

Sophie di Angelo